Welcome to June and me!

Dzień doberek! 🙂

Jak chyba większość zauważyła, jest to nowy blog. Ale nie pierwszy i mam nadzieję, że najdłuższy! 😉

Może teraz coś o sobie. 14 lat temu, 3 stycznia 2000 r. na świat przyszła mała Klaudia. Jako dziecko miała bardzo trudny charakter i chyba jeszcze coś z niego zostało. Kiedy była mała marzyła, by zostać kosmetyczkę, lecz wraz z dojrzałością, postanowiła zmienić swój wymarzony zawód na adwokata. Esia – bo takie ma przezwisko, interesuje się sportem, tańcem oraz fotografowaniem. Może brzmieć to banalnie, aczkolwiek, ten osobnik jest jedyny w swoim rodzaju, tak jak każdy. ♥

Image

Mam nadzieję, że ta krótka, ale bardzo zwięzła historia Esi – czyli mnie zachęciła Was do dalszego śledzenia mojego bloga! 🙂

A wiążąc się jeszcze z tytułem posta… Nareszczie czerwiec! Ostatni miesiąc, w którym trzeba chodzić do szkoły i tym samym rozpoczynają się wakacje. ♥ Wszystkiego dobrego dzieciaki – spóźnione życzenia, ale są! Wykorzystajmy ten miesiąc na maxa! 

 

Trzymajcie się! 

Leave a Reply

